tirsdag 16. februar 2010

Ting går av og til nesten litt for fort...



For 3 uker siden ble Mathilde henvist fra fastlegen til øre-,nese-, halsspesialist. Forrige uke var vi hos han og det ble bestemt at hun skal fjerne mandlene og polypper. Nå fikk jeg telefon om vi hadde mulighet for å komme i morgen..... SHIT! Hadde ikke forberedt meg på at det kunne bli så snart. Men det er vel like greit å få det unnagjort. Det verste for henne blir vel at hun ikke får vært med på karneval i barnehagen på Torsdag. Vi får lage vårt eget lille familiekarneval når formen hennes blir bedre igjen :-)



Fordelen med at hun blir operert nå er at påskeferien er redda. I år velger vi bort snø og vinter til fordel for sol og varme. Vi drar til LANZAROTE. Kan vel ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til akkurat det.





Vi skal bo på dette forhåpentligvis fantastiske hotellet,




og ved dette bassenget skal jeg ligge i 7 dager :-) Bedre påskeferie skal jeg lete lenge etter!











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar